Постинг
31.07.2007 12:31 -
Google Trends
След като наскоро Google пуснаха официално рекламите си за съдържание и за български издатели, настъпи "бум" в употребата на adsense. Много сайтове бяха одобрени и започнаха да ползват рекламния инструмент на Google. Сред по-големите са сайтовете на Netinfo, Web Media Group, както и популярните Bgtop, Sibir.bg, Atol.bg, Elmaz.com, както и множество блогове. Активизацията на издателите засили и интереса на рекламодателите, които в по-малка или в по-голяма степен знаят как да рекламират и да управляват рекламните си бюджети.
Искам да споделя следната информация, която би могла да е от интерес за рекламодателите - помощ при подбора на ключовите думи за рекламните кампании. Google Labs предлагат на този адрес инструмент, който съпоставя броя на търсенея на различни думи по региони и езици.
Ето и линка: http://www.google.com/trends
За пример можете да проследите например броя търсения на думите "игра", "игри" , "igra", "igri" .
Препоръчвам този инструмент и на СЕО мастерите, които подготвят ключовите думи при оптимизирането на сайтове.
Успех
Искам да споделя следната информация, която би могла да е от интерес за рекламодателите - помощ при подбора на ключовите думи за рекламните кампании. Google Labs предлагат на този адрес инструмент, който съпоставя броя на търсенея на различни думи по региони и езици.
Ето и линка: http://www.google.com/trends
За пример можете да проследите например броя търсения на думите "игра", "игри" , "igra", "igri" .
Препоръчвам този инструмент и на СЕО мастерите, които подготвят ключовите думи при оптимизирането на сайтове.
Успех
Google вече не е лидер в интернер търсен...
контейнери с информация от google
Google представи новия смартфон Nexus On...
контейнери с информация от google
Google представи новия смартфон Nexus On...
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 96
Архив